BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~:: The Followers ::~

Sunday, March 21, 2010

:: Sudah Di Tag, kne la menjawab, ngeeeee ::

Salam Isnin Yg Berbahagia n xde keje ... hehehehe.. n3 kali nie kome nk menjawab tag dr miss tuera.. agak cinte cintun soklanye.. tengs miss tuera :)

1) siapakah diri anda di rumah?

Diriku adelah Diriku jua.. ahahah.... sagak poyo & jenis kalo dpt rilek kat umah ujung minggu akan aku penuhi dgn aksi2 baring beria-ria mcm aku da xde tulang belakang lagi ibaratnye..(realiti mintak jauh) huhuhuhu :p

2) siapakah diri anda di samping rakan?

Memandangkan aku nie je yg masih keje disini.. so aku x mempunyai kawan yg rapat.. fmly aku je kot yg jd membe aku yg paling close.. n kalo nk sembang ngn kwn2 pon d FB la tempatnye... kn kawan2 :D

3) 5 benda yg anda idamkan tp masih belum tercapai

::Penthouse 15juta kat bukit Gambang
::keta Nissan Cefiro A31
:: menunaikan haji bersama kedua org tua ku
::Empayar Bisnes termaju.. ngeeeeee
::Memiliki sebuah yayasan


4) siapakah nama pasangan anda

:: Masih belum ade

5) ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda

:: Xde lagi perkare nie.. aha...

6) bila tarikh anda couple

:: null
7) apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda

:: null
8) lagu tema cinta anda

:: null

9) apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda

:: masih juge null
10) tag 1 rakan yg lain

ehem..ni yg best.,,aku pilih random je ni..slmt menjawab ye kwn2.


4 comments:

MiSs TOrA said...

ur most welcome afham..thks ye sudi jawb..gempak le impian afham tu..sokong3 n doakan kamu capai sume impian tu ye :p hehe pasangan x pe nti ada la tu..yg penting capai impian dulu..hehe

AfhamFahmy said...

hehe.. no problem.... afham sokong n doakan impian kamu juge :) InsyaAllah :D

Miecyber @ Sudu said...

Aduss kantoilah pulak......
Kena tag pulak....atooii..
Saya jawab dalam hati jerlah yer...

AfhamFahmy said...

hehehehe.. cikgu ngelat :p